HTML

A Kutyavári

Kutyavári Állatorvosi Rendelő dr. Kukla Miklós, dr. L. Zsargal 2030 Érd, Kamilla utca 13. 23 / 374-038 H-P.: 9-12 és 16-19 Szo: 9-12, Vas: 16-18 www.kutyavari.hu

Címkék

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.05.29. 11:44 kutyavári állatorvosi rendelő

Bőrbeteg talált angolbulldog! - homeless bulldog with dermatitis found!

Tegnap este 8-kor Zsargal riasztást kapott "MEOE aprós Anikótól", hogy egy elhagyott angolbulldog búslakodik a bokrok közt a budafoki dunapartnál! Zsargal - mit sem törődve azzal, hogy így lemaradt a Barátok közt aktuális epizódjáról - azonnal elsietett a hajléktalan ebért és elhozta ŐT!

A kutyus egy 2-3 éves fiú, vörös-fehér bulldog. Nagyon sovány és nagyon bőrbeteg (mindkettő rendbehozható, csak idő és pénz kérdése) és nagyon barátságos!

részletek a VIDEOn és alatta! (zsebkendőket előkészíteni!)

 

Chipszáma a következő: 968000002911661 - sajnos sehova nincs beregisztrálva a neten!

Valószínű bőrbetegsége miatt dobták ki szegényt, ha tényleg így van, akkor nyugodtan megdögölhet az a szemét, aki ezt tette (itt jegyezzük meg, hogy ezzel bűncselekményt követett el, amiért 2 évre lecsukhatják - úgy legyen!) és helyette új szerető gazdit keresünk neki!

Ha viszont elkóborolt, akkor keressük gazdáját!

Most itt tanyázik  rendelőnkben, dermatológusunk és kozmetológusunk bőrgyógyászati szakellátásban részesítette, szóval kezelését megkezdtük.

 

 

36 komment

Címkék: video kutya aktuális zsargal bulldog


A bejegyzés trackback címe:

https://kutyavari.blog.hu/api/trackback/id/tr13493210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovács Etelka 2008.05.30. 09:13:42

Sziasztok!
Remélem a gazdájáról le rohad a bőr. Kegyetlen ahogy ki néz ez a kutyus. Ha segítség kell az ápolásában, én még mindig csak itthon dolgozom, sőt ha kell orvoshoz is hordom.
Amúgy Jani üdvözöl mindenkit.
Puszi nektek: Etus

kutyavári állatorvosi rendelő · http://kutyavari.blog.hu 2008.05.30. 09:33:43

Szia Etus!
Egyelőre itt van a rendelőben, gyógykezeljük a bőrét meg a testsúkyát!:) Reméljük hamar lesz neki valaki!
Nagyon köszönjük a segítséget!!

Kozika · http://www.k-1.hu 2008.05.30. 11:14:02

Szép kutya nagyon, még így betegen is.

bullangel 2008.05.30. 13:33:42

Nem is szeretnék mit mondani a felelős állattartásról!!! Na itt látszik, hogy ennek a szerencsétlennek, nagyon gondoskodó gazdája lehetett. Remélem minél előbb sikerül neki szerető és gondoskodó gazdit keresni, aki felvállalja, hogy szakember segítségét kéri, és kezeltetteti. Kata voltam és nem szomorú a látottak alapján!

gabi 2008.05.31. 11:30:04

Szisztok! Szeretném megtudni, hogy hogyan kezelhető ez a bőrbetegség? Sajnos a mi kutyusunk is ilyen tünetektől szenved, és az állatorvos által felírt gyógyszerek, kenőcsök nem segítették elő a gyógyulását. Köszönet!

kutyavári állatorvosi rendelő · http://kutyavari.blog.hu 2008.05.31. 11:48:12

Szia gabi! Hát arra ez a hely kevés, hogy leírjuk! ennél sokkal bonyolultabb és összetettebb egy ilyen bőrbeteg kutyus kezelése! Az biztos, hogy sok időt vesz igénybe és nagy bőrgyógyászati gyakorlatot, szaktudást, türelmet igényel! Ráadásul ha bulldogról van szó, akkor figyelembe kell venni a speciális bulldogos szempontokat!!
Kezeljük gyógysamponokkal, cseppekkel, szurikkal, vitaminokkal...
(2 napja van nálunk Bobi, de máris látható a javulás!:))

FKriszta 2008.05.31. 12:41:43

Beszéltem az Anshival,láttam a kutyát és a róla készült kis filmet. Ma egy kicsit megnyugodtam. Hivtam dr.Zsargal számát nem vette fel. A lényeg: befogajuk Bobit, biztosítjuk számára a törödést és gondoskodást. Én már fogadtam örökbe az Ansitól angol bulldogot.Gyönyőrü és szép kutya lett belőle.

KuklaMiki 2008.05.31. 15:57:45

Én is hívtam Zsargalt, nem vette fel:) de azért, mert a gyerekével mentek valami babazsúrra!:)) Gondoltam, na jó! Fél nap magánéletet engedélyezek neki is!:)))

FKriszta 2008.05.31. 19:33:39

KuklaMikitől kérdezném, Te is szívesen örökbefogadnád szegényt?

FKriszta 2008.05.31. 19:59:17

Kukla doktortól elnézést kérek, nem tudttam,hogy állatorvos. Elnézést. Remélem Dr.Zsargal hamaroan előkerül és megtudom,hogy mikor mehetnék megnézni a kutyust.

Dorcibaba 2008.06.01. 01:07:42

Szívesen vállaljuk Bobit kertes házunkba és családtaggá válhatna nálunk. Anyagi lehetőségeink azonban korlátozottak és nem akarunk felelőtlenül dönteni ezért érdekelnének a hozzávetőleges költségek.

FKriszta 2008.06.01. 10:50:45

Dorcibabának szeretnék segitenni döntésében: önmagában, betegség nélkül is sokbe kerül a bulldog tartása.A bőrbetegségre nagyon hajlamosak, szinte nincs hónap,hogy valamiért ne kerülnének kezelés alá. Nekem most kettő van. Egyet örökbefogadtam egyet vettem. Egy kutyám 5 évesen tavaly elhunyt.Lenyelt egy méhecskét.probléma mentes hónapban 15-20.000 Ft a tartása.Ez kb. Ennek a betegségnek a kezelési költsége ebben az állapotban 13-19.000 Ft között lehet.Vitaminok, gyógyszerek állatorvosi költség. Nem olcsó.Nekem ennyibe jött amikor az elején elkaptuk a betegséget. A kutyák nálunk is családtagok.Van egy közép termetű kiskutyánk szintén befogadott az Ő tartása jóval kevesebb.Nyáron muszály hüvös helyet biztosíttani nekik.Segitteni szerettem volna,a felelős döntésbe. Szerintem a doktor úr is hasonló összeget fog mondani.Mi vidéken ennyit fizetünk.

Varga Helena 2008.06.01. 13:57:16

Szivesen fogadom a beteg kytyus, mar hosonlo beteget befogadtunk, meggyogyult és győnyőru kutya lett belőle.Varom értesitést hova jelentkezem érte. 06 20 530 88 70

kutyavári állatorvosi rendelő · http://kutyavari.blog.hu 2008.06.02. 09:37:04

Jó hír mindenkinek, de főképp Bobinak (ezt a nevet adtuk ugyanis a hajléktalan bulldognak!)!
Hétvégén Zsargalnal jelentkezett Adrienn aki rutinos bulldogbefogadó, és nagy örömmel viszi haza Bobit! (Aki egyébként már szépen gyógyul bőrügyileg!! Nő a szőőőr!!!:))
Köszönjük Adriennek és mindenkinek a segítséget!

Gabi 2008.06.02. 12:36:12

Köszönöm a választ! Bulldog stafi keverék... Lehet, hogy másik állatorvost kell választanunk?!

Adrienn 2008.06.03. 11:21:14

Sziasztok,
tegnap este elhoztuk Bobit, karanténba helyeztük:).
Okosan viselkedik, csak ha egyedül marad, akkor van némi hisztéria, úgyhogy éjszakára engedélyeztük a bejárást a hálóba, és így csönd is lett.
A sebei szinte teljesen meggyógyultak már, nyugodt, békés, és nő a szőre:)

Köszönöm Ansinak és Zsargalnak a segítséget, amint lesznek fotók őkelméről, postolok párat:)

Adrienn

varpet 2008.06.07. 12:04:27

sziasztok régota nyomon kisérem az oldalatokat és ezt a szegény kutyust nagyon sajnálom.a hozzá szolásom annyi hogyha a gyereke lenne bőrbeteg azt is utcára dobná????mi szivesen befogadnak és kedves szerető családot nyujtanánk neki.

Kutyavári Team 2008.06.08. 13:05:15

Kedves Varpet! Nagyon köszönjük! Szerencsére találtunk már gazdit Bobinak, de sajnos biztos lesz még hasonló alkalom:((

Adrienn 2008.06.08. 16:29:04

Sziasztok!

Nagy baj van (ami másoknak biztosan szerencse):
Tegnap véget ért a karantén, és sajnos a Bobi nem tűr meg másik kutyát maga körül. Nekem már van 2, szintén menhelyi kutyusom, vérre menő viták voltak tegnap, úgyhogy a kutyusok érdekében (és főleg Bobiéban) kénytelen vagyok ÚJ GAZDIT TALÁLNI NEKI.
Kérlek benneteket, hogy ha befogadnátok, MINT EGYEDÜLI KUTYÁT, akkor jelentkezzetek nálam:
20/339-3086 , illetve audrey.rapburn@gmail.com

Bobika nagyon okos, (1 nap alatt megtanult vezényszóra ülni), kedves, aranyos, de sajnos NEM VISEL EL SEMMILYEN MÁS KUTYÁT MAGA KÖRÜL, úgyhogy kérem, csak olyan jelentkezzen, aki egyedüli kedvencként tudja tartani.

A betegségét helyrehoztuk, szinte teljesen szép új, rózsaszín bőr borítja, amin már nő a szőre is, úgyhogy semmi ilyenfajta gond nincs már vele.

Köszönöm a Kutyavári Team segítségét, nélkülük Bobi már nem élne!

Így viszont keresem szerető gazdiját:)

Köszönettel:
Adrienn

Balu 2008.06.08. 21:06:49

Sziasztok!!!
Szörnyű látni, hogy így bánnak szegény állatokkal az embernek mondott-de valójában állatok!!!Nekem volt egy rottweiler kutyám,kidobták az utcára, mert kullancs ment bele, és olcsóbb volt így az orvosnál....Helyrejött, kezes kutya lett belőle....Sajnos már nincs meg......Viszont most szeretném befogadni.Hajlandó vagyok vele is végigjárni az utat mégegyszer.....Kérlek tájékoztassatok a mikéntről a balazs55@primposta.com címre,vagy a 0670/6070360-s számon....

kutyavári állatorvosi rendelő · http://kutyavari.blog.hu 2008.06.09. 10:33:01

Szia Balu!

Kommented felett van Adrienn levele, elérhetősége, szerintem vegyétek fel a kapcsolatot!
Addig is köszi a segítséget!

Nóri 2008.06.16. 10:59:54

Szegény kicsi angol bulli, az ilyennek se jobbat aki kirakja! Nekem chow-chow van, ö is hajlamos a börbetegségekre, tavaly, jó adag pénzt állatorvosnál hagyva, sokan kérdeztek engem is miért nem altatom el ha ennyi pénzt visz el a háztól, erre én is ezt mondtam, engem se raktak ki anyámék az allérgiám miatt. szomorú h ilyenek az emberek! Ha pénzt kell áldozni a kutyára már kirakja v elaltatja, most egy befogadott tacskóm is van ö meg az utcáról, soványan tele kullanccsal jött hozzánk, a szívem meg majd meg szakad h mennyi ilyen van

Nóri 2008.06.16. 11:03:53

Ha esetleg valakinek kell az a tacsi szálkás szörü mix, csak a szöre nem szálkás formára kiköpött tacsi, kb 6 hónapos, kan. Mosonmagyaróváron akit érdekel esetleg itt az e-mail címem. norczy69@freemail.hu
Nálunk már nem sokáig maradhat így is ö a 4. sürgüsen új gazdi kell neki

JAKAB ZOLTÁNNÉ. INCI 2008.06.16. 14:34:49

SAJNÁLOM SZEGÉNY KUTYUST.ÉS SZIVESEN ÖRÖKBE FOGADNÁM.

Nóri 2008.06.17. 10:25:42

1 kérdés ezt most az angol bullira v a mi kis pártfogoltunkra mondta h örökbe fogadná, mert sajnos mi is minden füszálba kapaszkodunk, ha kérhetem megírná melyikükre gondolt pontosan?

JAKAB ZOLTÁNNÉ. INCI 2008.06.19. 09:08:58

bocs a félre értésért,de én az angoll bulldogra gondoltam.

Livia 2008.07.19. 13:04:31

Szeretnék örökbe fogadni egy mopsz vagy bulldogra hasonlitó kutyust mert a kisunokámé porckorongsérv miatt lebénult,gyógykezelés ellenére se javult ezért el kellett altatnunk és most vigasztalan a kisfiú.Ki tud segiteni?Előre is köszönöm.

Juditkahhh 2008.08.05. 00:53:32

Hát ez tényleg nagyon szomcsi..sajnálom a picit:S nekem is van egy befogatott kis keverékem:) nagyon édes..e nem tudom,hogy van valakinek szive bármilyen állatot is kidobni mint egy elnyütt zoknit..Ui.:Zsargal nagyon éjdösz rajta:$

DorciHugykövei 2008.08.05. 00:55:56

Kellett engem kivenned..pfff..

DorciHugykőÖcsi 2008.08.05. 00:58:58

Bocsi..ezt a bratyó irta,E./1. személybe..de erről nekem is ugyan ez a véleményem..:( de azért szeri van

Zsanett 2008.11.03. 13:08:40

Ingyen elvihető egy fehér angol bulldog,2,5 éves ivartalanitott szuka.
Nagyon barátságos,ezt főleg annak a nagymamának ajálanám akinek az unokája elveszitette a kutyusát.Pilisvörösváron van a kutyus,de ott van még vagy 2-3 db bull de azok már mix-ek.Biztosan őrülnémek ha szerető gazdit találnának a kutyusok.06-20-998-1214

Simák Enikő · http://kutyavari.blog.hu 2008.12.03. 15:12:17

Szeretnék örökbe fogadni egy angol buldog kutyaköjköt.
It jo helye lene meg kap mindent amit akar.
Szeretö családra találna nálunk.
elérhetöségem:06/70-261-16-37
Elöreis köszönöm

bertina 2009.02.19. 10:53:32

Sziasztok Kutyabarátok!Megnéztem az oldalt és azonnal regisztráltam,hogy csatlakozzak ehez a csodacsapathoz.Egy gyönyörű angol buli szerető gazdija vagyok a neve Brutusz.Jó tudni,hogy vannak még ilyen emberek mint ti.A világ mégsincs elveszve!Ha netán valaki úgy gondolja,hogy nem tudja bulldogját megtartani akkor szeretettel várom Bruti mellé jóbarátnak egy családiházba Szegedre.

LiziBuli 2009.03.24. 20:44:43

Sziasztok.
Nagyon sajnálom szegénykét, és remélem minél hamarabb talál szerető gazdit ez a kis gyönyörűség.
Én most vettem szintén egy angol bulldogot.
Igazából mikor elmentem megnézni a kutyust, hogy kell e, csak azért hoztam el, és azért vettem meg, mert sajnáltam otthagyni.
Ki volt rakva az udvarra, és amint közelített felé a ,,gazdija,, menekűlt a legkisebb helyre, ahová el lehet bujni.
4hónapos.
5napja van nálam.
Nagyon fél mindentől.
Enni csak ugy eszik ha a kezemből adom neki.
Minden apró kis zajtól megijed, és bujna el.
Nagyon megköszönném, ha valaki tudna tanácsot adni, hogy hogyan tudnám kicsit megbékíteni.
Az első éjszakán kint voltam vele a folyosón, a földön fekve és simogattam.
Nem tudom mit tegyek :(

bertina 2010.01.14. 18:01:03

Sziasztok!Örömmel tudatom veletek,hogy 2009 nyarán egy gyönyörű kislány buival bővült a családunk.Zu-zu nak hívták de mi azóta átkereszteltük Zi-zi nek,4 éves a drága.A kedves volt gazdája,mivel gondolom már nem volt rá szüksége kirakta Szeged és Hódmezővásárhely között lévő üdülőtelepre egy lakatlan házba,bezárva egy szűk kenelbe a rekkenő hőségbe.Meghirdette egy újságban 65000 e ft ért.Isten akarta,hogy a a párom elolvasta,és persze nem volt kérdés,hogy megmentjük a kutyust.Végül 40e ft ért vettük meg,de a törzskönyvét már nem adta a volt gazdi,minthogy leengedett az árból.De ez cseppet sem zavar bennünket.Szegény büdös volt,fel volt puffadva.Gondolom jóminőségű táp helyett moslékkal etették.Azóta zizike tökéletesen formába jött,izmos kis sonkákat növesztett és boldog kiegyensúlyozott kutyus lett belőle!Nála talán csak mi vagyunk boldogabbak,hogy egy ilyen csodacsapat él velünk Brútusz és Zizike személyében.Sok szerencsét a volt gazának,vagyis azt amit megérdemel!

Erika80 2010.06.22. 14:58:51

@Adrienn: Kedves Adrienn.Érdeklődnék,hogy meg van-e még a bulli!Ma találtam ezt az oldalt,miután egy csaló majdnem lehúzott 20000ft-al egy nemlétező "ajándék"bulldog kölyök igéretével!!!!Szivesen magamhoz venném ezt a gyönyörűséget!Kérlek írj!Vagy akár más is,ha tudna nekem segíteni,hogy lehessen egy angol bulldogom!!!!Köszönettel. Erika
süti beállítások módosítása